Prekių grąžinimo taisyklės
1. Prekių grąžinimas ir keitimas
- Vadovaujamasi LR įstatymais.
- Prekės siunčiamos registruota siunta, siuntos numeris pateikiamas per 24 val.
- Nekokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų, informuojant el. paštu ir pateikiant nuotraukas/video.
- Gavus ne tą prekę – pakeičiama ar grąžinami pinigai ir siuntimo išlaidos.
- Grąžinant nekokybišką prekę – keičiama arba grąžinami pinigai.
- Prekės nepriimamos, jei jos kokybiškos ar pažeista pakuotė.
- Nesilaikant grąžinimo tvarkos – prekė gali būti nepriimta.
- Grąžinus prekę pirktą su kuponu – grąžinamas kuponas ir kita sumokėta suma.
- Grąžinama suma – su taikyta nuolaida, jei buvo taikoma.
2. Kokybiškų prekių grąžinimas
Remiantis LR Civiliniu kodeksu 6.228 straipsniu – pirkėjas gali atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo.
Atsisakyti galima visų arba dalies viena sutartimi pirktų prekių.
3. Grąžinimo sąlygos kokybiškoms prekėms
- Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje.
- Prekė nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Pilna komplektacija su dokumentais.
- Pridedamas pirkimo dokumentas, garantinis talonas (jei buvo išduotas).
4. Kokybiškos prekės negrąžinamos, jei:
- Pagamintos pagal individualų užsakymą ar pritaikytos pirkėjui.
- Greitai gendančios ar trumpalaikio galiojimo prekės.
- Taikomos kitos Civilinio kodekso išimtys.
5. Grąžinimo adresas ir atsakomybės
Adresas: Ignas Ežerinskis, Taikos 24A, Klaipėda, Klaipėdos apskritis.
- Pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir siuntimą registruota siunta.
- Pažeidus pakuotę ar prekę – grąžinimas gali būti nepriimtas arba taikomas vertės mažinimas.
- Grąžinant reikia pridėti laisvos formos prašymą su užsakymo informacija bei banko sąskaitą grąžinimui.
- Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
6. Nekokybiškos prekės
Vadovaujamasi LR Civilinio kodekso 6.363 straipsniu. Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jei brokas – ne pirkėjo kaltė.
7. Garantija
2 metų garantija pagal LR įstatymus (CK 6.363 straipsnio 1 dalies 10 punktas).
8. Ginčų sprendimas
Skundus galima teikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai arba EGS platformoje.