Prekių grąžinimo taisyklės

1. Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Vadovaujamasi LR įstatymais.
  • Prekės siunčiamos registruota siunta, siuntos numeris pateikiamas per 24 val.
  • Nekokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų, informuojant el. paštu ir pateikiant nuotraukas/video.
  • Gavus ne tą prekę – pakeičiama ar grąžinami pinigai ir siuntimo išlaidos.
  • Grąžinant nekokybišką prekę – keičiama arba grąžinami pinigai.
  • Prekės nepriimamos, jei jos kokybiškos ar pažeista pakuotė.
  • Nesilaikant grąžinimo tvarkos – prekė gali būti nepriimta.
  • Grąžinus prekę pirktą su kuponu – grąžinamas kuponas ir kita sumokėta suma.
  • Grąžinama suma – su taikyta nuolaida, jei buvo taikoma.

2. Kokybiškų prekių grąžinimas

Remiantis LR Civiliniu kodeksu 6.228 straipsniu – pirkėjas gali atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo.

Atsisakyti galima visų arba dalies viena sutartimi pirktų prekių.

3. Grąžinimo sąlygos kokybiškoms prekėms

  • Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje.
  • Prekė nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Pilna komplektacija su dokumentais.
  • Pridedamas pirkimo dokumentas, garantinis talonas (jei buvo išduotas).

4. Kokybiškos prekės negrąžinamos, jei:

  • Pagamintos pagal individualų užsakymą ar pritaikytos pirkėjui.
  • Greitai gendančios ar trumpalaikio galiojimo prekės.
  • Taikomos kitos Civilinio kodekso išimtys.

5. Grąžinimo adresas ir atsakomybės

Adresas: Ignas Ežerinskis, Taikos 24A, Klaipėda, Klaipėdos apskritis.

  • Pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir siuntimą registruota siunta.
  • Pažeidus pakuotę ar prekę – grąžinimas gali būti nepriimtas arba taikomas vertės mažinimas.
  • Grąžinant reikia pridėti laisvos formos prašymą su užsakymo informacija bei banko sąskaitą grąžinimui.
  • Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

6. Nekokybiškos prekės

Vadovaujamasi LR Civilinio kodekso 6.363 straipsniu. Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jei brokas – ne pirkėjo kaltė.

7. Garantija

2 metų garantija pagal LR įstatymus (CK 6.363 straipsnio 1 dalies 10 punktas).

8. Ginčų sprendimas

Skundus galima teikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai arba EGS platformoje.